قبله

قبله

به نام آنکه قبله ام بخشید تا سر در گم کوچه های شهر نباشم......
قبله

قبله

به نام آنکه قبله ام بخشید تا سر در گم کوچه های شهر نباشم......

آفتاب طلوع خواهد کرد ...

غروب برای خورشیدی که طلوع دارد معنایی ندارد  

    

   ابر ها آمدند و رفتند تو ماندی ، کوها بر سر انگشت پا یشان ایستادند اوج گرفتی ، زمین روی برمیگرداند باز گرمابخشش هستی ، پتوی زمین را بعد از خواب زمستانی تو کنار میزنی .  

       

   سالهاست به قبله نگاه میکنم به امید روزی که غروب به پایان رسد و دیگر سایه ای برای استراحت نباشد.

نظرات 5 + ارسال نظر
یک جمع صمیمی 2 آبان 1390 ساعت 15:33

سلام
مژده به اعضای صمیمی ، سرانجام انتظارها به پایان رسید

نشست هفتگی کانون شعر
یک جمع صمیمی
چهارشنبه ها ساعت 17 الی 19

فرهنگ سرای هنگام (سلامت سابق)
رسالت خ هنگام بلوار دلاوران خ آزادگان جنب شهروند

از این هفته منتظر شما هم هستیم

ویدا 2 آبان 1390 ساعت 21:55

یه دونه ای داداشی
بابا چه عجب

مرسی آبجی
شما که میدونی من گرفتار بودم وقت بروز شدن نداشتم

ونوس رستمی 11 آبان 1390 ساعت 20:19

اینجا آبان است!...
یعنی میشه بروز شم....

ونوس رستمی 16 آبان 1390 ساعت 17:38

زنده باد زندگی و مرگ بر مرگ...
سلام بهترین یادها...
همیشه منظر دریا و کوه-روح افزاست
و منظر تو-تلاقی کوه با دریاست
محمد علی بهمنی...
...
بروزم.اینجا آبان است

نیایش 21 آبان 1390 ساعت 14:34 http://kamanevarzesh.blogfa.com

سلام
بر شمایی که قبله ما یکی ست وبلاگت خیلی زیبا و مستقیم به سمت قبله ست
ممنون
با اجازه تو وبم لینکت می کنم تو هم اگر خواستی ادرس من رو لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد