قبله

قبله

به نام آنکه قبله ام بخشید تا سر در گم کوچه های شهر نباشم......
قبله

قبله

به نام آنکه قبله ام بخشید تا سر در گم کوچه های شهر نباشم......

دورترین فاصله... ...

دوست دارم 

 

دورترین فاصله را 

 

باتو داشته باشم 

 

تابه هر سمتی که میخواهم  

 

برایت نماز بخوانم 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
الهام۷۱ 6 شهریور 1390 ساعت 14:44

سلام خوبین شما!تبریک میگم به شما به خاطر همچین وبلاگ خوبی که محیط سالمی داره ومارو به خدا نزدیکتر میکنه خیلی وقت بود دنبال همچی وبلاگی میگشتم اما پیدا نمیکردم.

سلام ممنون از لطفتون یاد خدا بودین ما رو هم دعا کنید

ویدا 6 شهریور 1390 ساعت 16:26 http://rozeaftabi.blogfa.com

نه به این ساعت تلخ
نه به تصویر کسی محتاجم
هرچه دارم همه ارزانیه توست
چشم به این قبله که می اندازم
همه جا خانه ی توست
سلام
اولا خوشحالم که به روزی
دوما همیشه خداهم به یادته همونقدر که تو به یادشی
سوما کارت خیلی زبانش سادست و همیشه یه حرف جدید داره
دل نوشته هاتو دوست دارم و همین کارهای کوتاهتو
اما داداشی گل میترسم این کوتاه نوشتن عادت شه و دستتو برای کارهای بلند ببنده
خیلی هم وقته همین بلند نوشتنه
چون دلنوشته هات همه رگ و بوی شعر داره
اقا پره شاعرانگیه
چطور دلت میاد مارو از شنید کارهای بلندو شاعرانه محروم کنی
داداش منی باش خیلی گلی باش
۴کرم در بست تا پمپ بنزینی تا خالیه بنزینتو با معرفت شعرا پر کنم
نه به اندازه ی این بخت سیاه
زندگی پرشده از یاد پرستوهایی که برای به طلوع امدنت منتظرند
چه قشنگست طلوع که به مهمانی تو می اید
در پناه خدا
خوشی و طراوت تو لحظه لحظه ی زندگیت برقرار

مرسی خواهر جان من کار بلند برام زوده کار کوتاه رو بیشتر دوست دارم تازه من که شاعر نیستم که چرا الکی سر بقیه رو به درد بیارم.
مرسی سر زدی ونظر دادی سایه ات مستدام
خدا به همراه

ونوس رستمی 6 شهریور 1390 ساعت 17:48 http://www.anarekhis.blogfa.com

سلام که موفق تر باشیم...
مث همیشه خوبه...
منطق شعرتون کم بود.فاصله ملاک مناسبی نیست.چون فاصله چه دور باشه چه نزدیک میشه به هرسمتی شاعر نمازشو بخونه.مگه اینکه منظورتون از *دور*ندیدن باشه....
چون می دونم به این موضوع علاقه دارید.تاکیدی بر تغییر فضای این شعرا ندارم.اینجا سندش بنام *قبله*خورده....
(برای شعر قبلیتون طبق برنامه ی جمع صمیمی میشه دوشنبه-سه شنبه که احتمالا زودتر میام.چون اونروزا نیستم!هاها!خیلی زود بروز کردید.ازبرنامم موندم!)
دینگ که موفق تر باشیم
وقتی میرید سمت شعر دعاکنید شعر بگم
وقتی سراغ قبله میرید دعاکنید برام که....

مرسی....

سلام
خیلی ممنونم سرزدین و نظرتون رو نوشتین
برای اونیکی منتظرم
شما هم منو دعا کنید

پریسا صدقی 6 شهریور 1390 ساعت 23:25 http://parisa-sedghi.blogfa.com

به نام نقاش بال پروانه ها...
سلام...
مرسی از دعوتتون، کارتون زیبا بود
ولی من خودم به شخصه، فرم ۲تا کار قبلیتون رو بیشتر میپسندم و ارتاط بهتری باهاش برقرار کردم
کارهای کوتاه قبلیتون رو با یه ظرافت و سادگیه خاصی نوشته بودید، البته با یه نگاه کاملا هوشمندانه
ولی من توی این کار اون نگاه ساده و در عین حال دقیقتون رو حس نکردم، البته این فقط نظر منه

ولی باز هم بخاطر شروع قوی و درخشانتون تبریک میگم
مطمئنم میتونید به چیزی که میخواید برسید

موفق و پیروز باشید

سلام
مرسی که اومدین
ممنون از نظرتون قبول دارم حرفتونو آخه اینکارو فقط برای ذهنیت خودم نوشتم یجورایی نتوستم منظومو برسونم .

بازهم مرسی شما لطف دارین

سایتون مستدام و موفق باشید
درپناه خدا

ویدا 8 شهریور 1390 ساعت 11:11 http://rozeaftabi.blogfa.com

ای همه خوبی
منتظرم
برای تو که بهترینی
شاید قدمم کوچک اما
قول میدم که پشیمون نمیشید
به روزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد